Friday, July 31, 2009

o'Naggy me

网上学习的作业完成了吗?

如果还没有,快在今天晚上8点之前去做完哦!下学段将把这些成绩算进测验当中!

还有啊,1-3的宝贝们,若你们还没有下载那份文件,请记得看我前一个Post,当中有Weblink。

星期一要交作文!

做个统计:

在星期一上课之前,

1-3得完成“斑斑房间”的图画,并上色(至少3个颜色)
1-4得完成《他是这样一个人》作文一篇。
2-7得完成“作弊”报章感想。
2-2。。。星期一再发功课。嘿嘿。

最近,我的CCA学生将拍摄短片参赛。刚借到两台DV机。哇!我真的很兴奋!我要学用!在学生没有进行拍摄的当儿,我也来当个“冒牌”导演!
祝各位:

周末愉快!

Hi kiddos,

If you haven't completed your e-learning, please do so by 8pm tonight. Marks would be counted towards CA results in Term 4.

In case you're in holiday mood due to the upcoming long weekend next week... Here's the homework for the weekend. Hehe...

1-3: To complete artwork of Banban's house along with at least 3 colors.
1-4: To complete essay. (If you haven't downloaded the file I told you to, refer to my previous post for the weblink.)
2-7: To complete reflection for article on "Cheating".
2-2: Homework to be given on Monday.

Well well, have a pleasant weekend! (even with my homework)

Cheeeeeeeeerios!~

1 comment:

Anonymous said...

老师我不会做我的作文
不知道该怎么写我这篇作文
我想请你指点我


By 陈识光